Erbjudande


(Bild lånad från Fujidirekt.se)

Ett erbjudande om en gratis fotobok från Fujifilm har cirkulerat på olika bloggar ett tag och jag har funderat på det. Jag har funderat på vad jag skulle fylla en fotobok med. Jag har fortfarande inte bestämt mig. Mina bästa bilder som jag hittills har tagit? Bilder från en speciell händelse? Ska boken bli en present? Ja många idéer poppade upp och det var det som avgjorde det hela. Klart som sjutton att jag vill ha en gratis fotobok! Kan jag inte få fler?
Det enda man behöver göra är att skriva ett inlägg om erbjudandet på sin blogg och så får man en gratis fotobok. Eftersom att det finns flera olika upplägg och format av boken så blir jag nyfiken och det snurrar i skallen min. Jag som har så lätt för att få beslutsångest. Som tur är så finns det då ett program som åtminstone kan hjälpa mig fixa själva boken när jag väl har bestämt mig. Programmet laddar man ner gratis och när det är gjort så är det lätt att använda. Perfekt! Man får välja hur många bilder man vill och vart bilderna ska placeras. Sidorna i boken görs av äkta fotopapper och håller därför en bra kvalité.
Vem vill inte ha en fotobok, gratis dessutom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick hem min gratis fotobok för ett tag sen och är verkligen nöjd! lite svårt dock att få den som man vill.. men men

2009-09-28 @ 23:34:07
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback