Serielös + liljebagge


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/80s, F5.6, ISO 100)
Idag har jag suttit hemma och varit förkyld och orkeslös och jäklar i mig så jag hade önskat mig en ny seriebox idag! Angelica lurade in mig på seriern True Blood, som jag fick ett enormt sug efter och jag följer även SYTYCD hos Krille, som jag inte heller kunde se. Jag såg på Harry Potter istället...

Bilden är bara en bild i mängden som jag fastnar för av någon konstig anledning, den har som vanligt inget med texten att göra.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Usch vad tråkigt att vara hemma sjuk :(

Härligt röd färg skalbaggen har! Riktigt snyggt.



Krya på dig!

2010-08-19 @ 12:10:39
URL: http://cadii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback