Fish


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/100s, F5, ISO 100)
Jag vill slå mig själv för att jag kapade fenan på fisken, men bilden är tillräckligt bra för att visas iallafall. Jag ser nu på Krilles dator att bilden är lite mörk också, undrar om det är för att min skärm hemma är felinställd eller den här. Hur tycker ni att den ser ut?

Idag har jag umgåtts med Angelica och vi har varit till katthemmet och hälsat på alla goa vänner. Underbart! :)
Lite ironiskt är det att jag valde att skriva om dagen med Angelica i samma inlägg som bilden på fisken. Hon är nämligen rädd för fiskar... hi hi hi!

Kommentarer
Postat av: kajsa

fischk.

2010-06-11 @ 00:35:39
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback