Fridfullt


Nikon D60+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/200s, F4.2, ISO 100)
Älskade Boänge! Mer fridfullt och stämningsfullt än så blir det inte!
Jag har kommit på mig själv med att vara jättepetig med siffrorna till alla bilder. Precis som om det spelar någon roll om det är 4.2 istället för 4.3? Petig är jag i vilket fall...

Idag fick jag åka och jobba i matsalen på Gevalia, det känns skönt att bli inringd och att behövas, efter det så var gick jag runt i alla klädbutiker i hela Gävle på jakt efter ett visst plagg. Jag ska klä ut mig på lördag och fira Angelica som fyller 22. Imorgon kanske jag ska jobba, så vi får se hur det blir med bloggandet, som vanligt, börjar känna mig tjatig.

Kommentarer
Postat av: mimmi

så underbart det måste vara att sitta där och bara få njuta av den stillhet och skönhet som finns där :)

2010-05-07 @ 18:05:48
URL: http://mimmisfotosida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback