Färgblind


Nikon D90+Nikkor 18-105mm f3.5-5.6 (1/640s, F5.6, ISO 100)
Jag har försökt att redigera bilder hela dagen, men jag har haft problem med att få till bra färger, mitt psyke klarar inte av all press. Vi testar en bild och ser om ni tycker att det ser tokigt ut. Jag tror att jag har blivit färgblind.

Annars så spökar mina visdomständer igen, det jobbas eller umgås med olika människor varje dag och jag är grymt besviken över hur tokigt alla röstade i valet. En snabb recap från den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tycker att det ser bra ut ^^

Håller verkligen med dig om valet, men vad gör man...

Ta hand om dig!

2010-09-21 @ 11:24:48
URL: http://cadii.wordpress.com
Postat av: AnnaKK

Hej!



Hittade precis till din blogg från Mimmis Fotosida... Och har kikat igenom några inlägg nu. :-) Härliga höstfoton!! Och inte är det nåt fel på färgerna eller så - det kvittar egentligen hur mycket man redigerar och grejar med sina bilder för de ser ändå inte exakt lika dana ut på någon annans bildskärm som på den egna... <:-) Men "good enough" finns det ju ett uttryck som heter, så tillämpar man det blir det tillräckligt bra! :-)



Önskar dej en ny fin höstdag att njuta av - och kanske fotografera! :-)

2010-10-14 @ 06:45:36
URL: http://annakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback