Kändisen Björn

Nikon D90+Sigma 70-300mm f4-5.6 (1/20s, F5.3, ISO 3200)
 
Det är inte världens bästa bild, men det är åtminstone en bild på en björn ute i det vilda, som jag har fotat.
Christine, en av mina bästa vänner, drog med mig ut för att titta på hennes nya favorit. Björnen är på samma åker varje morgon och kväll och har blivit en populär attraktion. Vilket är väldigt förståeligt, det var jäkligt häftigt att sitta några meter ifrån en levande fri björn.
 
Klockan 05.00 hämtade Christine och hennes nyblivne man Oscar mig och moder min. Efter bara någon minut vid åkern så kom kändisen fram och satte sig och åt. Det var mäktigt att sitta där i bilen och veta att det inte är mycket till skydd om björnen hade valt att attackera och det är magnifika djur! Synd att det var så mörkt ute bara, annars hade bilden blivit mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback